- راه بند فروشگاهی یکی از تجهیزات فروشگاهی مورد استفاده در فروشگاهها و هایپرمارکت های بزرگ راه بند فروشگاهی میباشد . البته راه بند در مراکز مختلف مورد استفاده قرار مگیرد […]
تجهیزات فروشگاهی
تجهیزات فروشگاهی انواع مختلفی دارد که شامل : شاخگ های پاچی فروشگاهی , ویترین فروشگاهی , راه بند فروشگاهی , پالت یا جای ابزارپلاستیکی
مهمترین تجهیزات فروشگاهی
اگر بخواهیم از مهمترین تجهیزات سوپرمارکت صحبت کنیم میتوان به قفسه بندی فروشگاهی و یخچال های فروشگاهی اشاره کرد.در کنار اینها برای فروشگاههای
بزرگ و مدرن امروزی میتوان از صندوق فروشگاهی و میز صندوق اسم برد. ولی در این بین به نظر میرسد که یخچال های فروشگاهی و قفسه فروشگاهی نقش
مهمتری در موفقیت یک فروشگاه داشته باشند. هدف اصلی یک سوپرمارکت و هایپرمارکت فروش مایحتاج روزمره مردم و کسب سود و درآمد از این روش است و
عرضه این محصولات به مشتریان در قفسه ها و یخچال ها صورت میگیرد. نحوه چینش اجناس در قفسه بندی ها و یخچال و فریزر فروشگاهی در موفقیت و افزایش
فروش بسیار مهم و تاثیرگذار است. اینکه تمامی اجناس مورد نیاز یک نفر به راحتی در دسترس باشند و فرد بدون مشکل بتواند جنس مورد نیاز خود را پیدا کرده و برای
تکمیل خرید به میز صندوق مراجعه کند موضوع مهمی است. به خصوص در فروشگاههای بزرگ و هایپرمارکت ها این موضوع اهمیت بیشتری دارد. قبل تر ها که مغازه
ها و سوپرمارکت ها کوچکتر بودند افراد میتوانستند بسیاری از اجناس که فروش کمتری نیز داشتند در قفسه های بالای تر فروشگاه قرار دهند و با درخواست مشتری
اجناس را از قفسه بندی فروشگاهی به پایین بیاورند و در اختیار مشتری قرار دهند. ولی در فروشگاه های بزرگ پیدا کردن کسی که یک جنس را برای ما از طبقات
بالای قفسه فروشگاهی پایین بیاورد سخت تر است و هزینه زیادی از لحاظ نیروی انسانی به ما تحمیل میکند.
همچنین در هایپرمارکت بهتر است قفسه هایی با عمق زیاد استفاده شود تا بتوان اجناس بیشتری در قفسه ها قرار داد و نیازی به پرکردن مداوم اجناس با توجه به
فروش بالاتر نباشد و هزینه های مربوط به لجستیک داخلی فروشگاه کاهش پیدا کند و مشتری نیز با اتمام اجناس در قفسه ها مواجه نشود. زیرا تاثیر بدی بر نظر
مشتری دارد. در قسمت های بعدی بیشتر در باره این موضوعات صحبت خواهد شد.
تولید قفسه فروشگاهی ، تجهیزات فروشگاهی ، قفسه فلزی به سبک پرشین شلفت مرکز بیشتر مشتریان ِ فروشگاه های خرده فروشی اعم از سوپرمارکت ها و
هایپرمارکت ها، بر روی کالاهای مورد نظرشان است برای همین شاید درک خودآگاهی نسبت به تجهیزات فروشگاهی ، قفسه بندی ، قفسه بندی فروشگاهی یا مثلا
صندوق فروشگاهی نداشته باشند.. اما سوال اصلی اینجاست : کیفیت ، استحکام ، طراحی زیبا و رنگ بندی چه تاثیری بر ذهن مخاطب و سپس در انتخاب رفتار او در
فروشگاه می گذارد؟ آیا اگر مشتریان به طور مستقیم متوجه این عوامل نباشند می توان به این نتیجه رسید که سرمایه گذاری روی تجهیزات فروشگاهی بی تاثیر
است؟ مسلما جواب این سوال واضح است؛ کافی است برای نمونه، تنها یک ساعت از یک کارخانه ساخت قفسه بندی فروشگاهی بازدید کنیم؛ در همان لحظات اول
بهت زده خواهیم شد که چنین کارخانجات عظیمی در سراسر جهان با اختیار داشتن نیروی متخصص و خلاق، تجهیزات و دستگاه های مدرن و سرمایه های هنگفت،
بوجود آمده اند تا به این ضرورت پاسخ گویند که نیاز اولیه فروشگاه های خرده فروشی را به بهترین نحو تامین کنند چیزی که شاید قبل تر به آن توجه نمی کردیم تقریبا
همه ما تجربه خرید در هایپرمارکت ها را داریم، بارها و بارها در کنار این قفسه های فروشگاهی ایستاده ایم و دنبال کالای مد نظر خود بوده ایم اما نکته جالب توجه
اینجاست که آیا می دانیم کیفیت این محصولات در همه ابعاد آن چه تاثیر شگرفی در ذهن ما داشته است؟ حال که با این مقدمه در مورد اهمیت این تجهیزات سخن
گفتیم وقت آن رسیده که تخصصی تر،تولید قفسه فروشگاهی ، قفسه بندی فروشگاهی و طراحی این تجهیزات فروشگاهی را مورد بررسی قرار دهیم
طراحی قفسه فروشگاهی ، قفسه فلزی و تجهیزات هایپر مارکت
اولین مرحله در ساخت یک قفسه فروشگاهی مناسب، شناخت نیاز سوپرماکت و هایپرمارکت برای طبقه بندی کالاها است، البته این امر مستلزم سال ها تجربه
مدیران ِ این صنعت می باشد، آنچه ما امروز به عنوان صنعت خرده فروشی و تجهیزات فروشگاهی می شناسیم، محصول دانشی ایست که در طول زمان بدست آمده
است و پیاپی در حال رشد و تکامل می باشد در این میان بهره مندی از طراحان ِ کارآمد و متخصص برای طراحی مدلی مناسب که هم از لحاظ زیبایی و هم کارآمدی
مفید فایده باشد از ضروریات این کار است. یک طراح قفسه فروشگاهی خوب تمام ابعاد کار را می سنجد تا محصول تولید شده از لحاظ نوع طراحی، متریال (قفسه
فلزی، قفسه چوبی، قفسه ترکیبی) رنگ بندی، نورپردازی داخلی و … جوابگوی نیاز مشتریان باشد. این مرحله ای طولانی ایست که در آن از میان صدها طرح و ایده
یکی به مرحله نهایی رسیده و به انتظار تولید انبوه مینشیند. خوب است بدانیم در بخش طراحی قفسه فروشگاهی و تجهیزات فروشگاهی حتی به سهولت در نصب
هم توجه می شود این به آن معناست که گروه نصب باید در حداقل زمان بتواند تعداد قفسه مورد نیاز یک هایپرمارکت را نصب کند این طراحی تا انجا جلو می رود که
صاحبان فروشگاه و متخصصین چیدمان بعد از نصب بتوانند به راحتی طبقات و لوازم جانبی قفسه ها را به دلخواه خود جابجا کرده و از نو چیدمان نمایید.
ساخت قفسه فروشگاهی ، لوازم فروشگاهی ، صندوق فروشگاهی ، تجهیزات هایپر مارکت ، قفسه سوپرمارکتی و قفسه هایپرمارکتی
بعد از طراحی قفسه فروشگاهی و انتخاب متریال مناسب، مزیت کارخانه های معتبر جهانی در نحوه ساخت این تجهیزات است به نحوی که اگر دقت لازم در این مرحله
نباشد تمام بخش طراحی چه از لحاظ زیبایی شناسی و چه کیفیت بی معنی خواهد بود. متریال مناسب و با کیفیت، نیروی ماهر، تجهیزات بروز و تمام اتوماتیک و دقت
در تولید یکی از مهمترین عوامل در این مسیر پر پیچ و خم خواهد بود. ما می دانیم که در عصر حاضر، ربات ها جایگزین انسان ها شده اند زیرا بجز دقت بسیار بالا،
توانسته اند سرعت تولید را دو چندان نمایند. شاید برای مخاطب عادی دور از ذهن باشد که امروزه، یک قفسه فروشگاهی با ربات تمام اتوماتیک ساخته می شود به ا
ین شکل که از یک طرف ورق خام وارد دستگاه شده و از طرف دیگر قفسه رنگ شده برای بسته بندی آماده می گردد. اینجاست که می توان به راحتی به اهمیت این
صنعت و تکامل آن پی برد زیرا پیشرفت و رشد در سایه تکامل فکری توام با تکامل تکنیکی بدست می آید بنابرین این روزها بزرگان صنعت خرده فروشی ساخت دستی
این تجهیزات را موضوع منسوخی می دانند که می توان از نمونه های آن در موزه های این کارخانجات بهره برد. در این مقدمه کوتاه بر آن بودیم تا با بیان بخش کوچکی
از مراحل شکل گیری یکی از انواع محصولات صنعت خرده فروشی، شما را با پیچیدگی و اهمیت آن آشنا کنیم
شرکت پرشین شلف با دراختیار داشتن تیمی مجرب و متخصص و همچنین با بکارگیری جدیدترین تکنولوژی ها ،تولید کننده بهترین نوع قفسه بندی با استاندارد های
روز دنیاست که با نام تجاری persianshelf سال هاست در بازار ایران فعالیت گسترده داشته است و به پشتوانه تجربه گرانبهای خود در تجهیزات فروشگاهی بالاخص
قفسه فروشگاهی و خدماتی که به مشتریان ارائه داده است، توانسته برند مورد اعتماد مشتریان خود گردد